Protectia maternitatii
Acasa Inapoi

Inspectia Muncii
ITM Arges
Relatii de munca
SSM
Legislatie
Interes public
Aprobarea tacita
Declaratii de avere
Concursuri
IT
Contabilitate
Comunicate de presa

 

  Judetul Arges

OUG nr.96/2003 privind protectia maternitatii la locurile de munca(M.Of. nr.750 din 27.10.2003)

Lista cu documentele necesare pentru obtinerea avizului consultativ, din partea ITM Arges:

            -copia deciziei  de incetare a raportului de munca avut de catre angajator si o salariata prevazuta la art. 21 din OUG nr.96/2003 (gravida, care a nascut recent, care alapteaza)

            -copiile documentelor justificative, emise de angajator, ce stau la baza incetarii raportului de munca;

 

Angajatorul care a incetat raportul de munca sau de serviciu cu o salariata prevazuta la art. 21din OUG nr.96/2003, are obligatia ca, in termen de 7 zile de la data comunicarii acestei decizii in scris catre salariata, sa transmita o copie a acestui document sindicatului sau reprezentantilor salariatilor din unitate, precum si Inspectoratului teritorial de munca ori, dupa caz, Agentiei Nationale a Functionarilor Publici.

 

Copia deciziei se insoteste de copiile documentelor justificative pentru masura luata.(art.24)

Inspectoratul teritorial de munca pe a carui raza isi desfasoara activitatea angajatorul sau, dupa caz, Agentia Nationala a Functionarilor Publici, in termen de 7 zile de la data primirii deciziei prevazute la art. 23, are obligatia sa emita aviz consultativ corespunzator situatiei constatate.

 

Inspectoratul teritorial de munca sau, dupa caz, Agentia Nationala a Functionarilor Publici va transmite avizul angajatorului, angajatei, precum si sindicatului sau reprezentantilor salariatilor din unitate.(art.25).

 

[Acasa] [Inapoi] [Inspectia Muncii] [ITM Arges] [Relatii de munca] [SSM] [Legislatie] [Interes public] [Declaratii de avere] [Concursuri] [IT] [Contabilitate] [Comunicate de presa]

Data ultimei actualizari: 4 ianuarie 2017

 Copyright 2007-2017 Inspectoratul Teritorial de Munca Arges